شاید لغت تور مجازی را شنیده باشید. فناوری که این روزها افراد و صاحبان کسب و کار زیادی از آن در مباحث مختلف از تبلیغ کالا گرفته تا راههای برقراری ارتباط با مشتری و غیره استفاده میکنند. این فناوری جدید از دل عکاسی صنعتی بیرون امده است و امکانات جدید و نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد. ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با مفهوم تور مجازی و ویژگی های آن آشنا کنیم .
تور مجازی
راهکاری نو و مفید برای معرفی و اطلاع رسانی از امکانات اماکن، کسب وکارها ، هتل ها، رستوران ها و … است. تور مجازی به صورت 360 درجه همه جزئیات و امکانات مکان ها را در اختیار کاربران می گذارد.
یکی از قابلیت های تور مجازی، صدا گذاری است، با این امکان می توان همچنان که منظره به صورت 360 درجه نمایش داده می شود امکانات منطقه ای که نمایش داده می شود را توضیح داد.
تور مجازی و جذب توریست
تور مجازی نقش بسزایی در جذب توریست و تصمیم گیری برای تفریحات دارد چرا که می توان قبل از حرکت، مقصد مورد نظر را کاملا بازدید کرد و از جاذبه های گردشگری و خدمات آن آگاه شد.
استفاده از تورهای مجازی و تورهای مجازی ۳۶۰ درجه به دلایل متعددی است. دانش آموزان مقطع دبیرستان از تور مجازی برای بازدید از محیط کالج یا کمپهای دانشگاهی استفاده میکنند. مسافران از تور مجازی برای بازدید از هتلها و مقاصد توریستی استفاده میکنند. بعضی از افراد حتی قبل از ارائه درخواست شغل در تورهای مجازی ادارههای شرکتهای مختلف شرکت میکنند تا با فضای کار و فرهنگ شرکتی آنها آشنا شوند.